حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

ازجوونا میپرسم

باسلام 

فکرمیکنید چه مطالبی بنویسم مناسب تره 

آخه وبلاگ جوونی مال شماهاست  هرچه دوست دارین بگین تا بنویسم . ممنون ازلطف ومحبتهای شما .........................

نظرات 6 + ارسال نظر
علی ثقفی سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ق.ظ http://www.hamedanfootball.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید !
خوشحال میشم اگه به سایت ما هم سربزنید !
در صورت تمایل ما رو به اسم "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" لینک کنید و پیام بذاربد که به چه اسمی لینکتون کنیم !

سلام دوست من
ممنون که به وبلاگ جوانی سرزدین سایت شما را لینک کردم امیدوارم موفق باشید

شهرام چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ق.ظ http://prettylife.blogfa.com

سلام...
خوبی؟ این مدت خیلی از رابطه و آشنایی باهاتون خوشحال شدم...
دیگه نمی خوام آپ کنم. آخرین پست وبلاگم رو نوشتم...

همیشه خوب و خوش و سلامت و موفق باشید...
خداحافظ...

پگاه پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.bikhiyal9.blogsky.com

سلامب
بازم به تو که میای سر بزنی من انقدر بیخیال وبلاگ وبلاگ نویسی شدم که دیگه نمیام سر بزنم معذرت میخوام
راستی مرسی که بهم سر زدی
موفق باشی

شوریده دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ق.ظ http://tanzkadeye-man.blogsky.com

سلام

هرچه می خواهد دل تنگت بگو!

موفق باشید........شوریده

سلام شوریده جان چه عجب ؟

روانشناس پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام خداقوت
اگر اشعار شاعران بزرگ مثل فریدون مشیری و اخوان ثالث رو در سایت بگذارید خیلی عالی میشه
در ضمن اگر مطالب روانشناسی خواستید من میتونم براتون بفرستم

سلام
روانشناسا خودشونا معرفی می کنند

روانشناس جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام خدا قوت
چه فرقی میکنه کی یا چی باشم؟ مهم اینه که چه حرفهایی برای گفتن دارم -بازم که سخت میگیری؟
پونه محمدی -لیسانس روانشناسی بالینی

سلام
بازهم ازشما تشکرمیکنم
اگرواقعا شما روانشناس بالینی هستید ؟ چرا جاده شما یک طرفه است ؟
با یک معذرت ازشما : روانشناس اگرطرف مقابل روببیند بهترمیتواند روانشناسی کند یا اگرمتنی رابخواند ؟ حتی اگربداند دخترهستش یا پسر وحتی بدانددرچه سنی است ؟
خیلی دوست دارم شخصیتی مطالب من را نقدکند. اگرمطالب من نقدشود من پیشرفت میکنم . قبول دارید ؟
golhaybeh@yahoo.com اگرزحمت نبود ودوست داشتید من راراهنمایی کنید برای خدمت گذاری حاضرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد