حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

کاروان پیاده تا حرم مقدس آقا علی ابن موسی الرضا

سلام به تمام بازدیدکننده گان  ازدوست تا آشنا 

امسال تصمیم گرفتم چند روزی از دنیای ماشینی کمی جدا شوم  

آری با پای پیاده بطرف حرم مقدس آقاعلی ابن موسی الرضا بروم البته بازهم رفتم ولی نمی تونم درباره آن پیاده روی چیزی بگم . البته نه اینکه اونایی که با هواپیما یا قطار یا اتوبوس یا ماشین شخصی میروند نتونند زیارت بامعرفت بکننددا . ولی درحیرتم وقتی بعداز ده روز پیاده با پاهای طاول زده و غیره به حرم میرسیم وقتی چشممون به گنبد آقا روشن میشه ومی خواهیم زیارت بخونیم یک حالی دیگه داریم کاشکی میتونستم اون حال را تعریف کنم . نه نمیتونم  چرا اشگام میریزند .... 

خودتون هرچی دوست دارین درمورد من فکرکنید  . من اگرسالم به مقصدرسیدم که دوعاگو ونائب الزیاره تون هستم انشاالله واگردوست داشتید حلالم کنید . من همیشه دوست داشتم به جوونا خدمت کنم وتلاشم همین بوده وهست . دوستون دارم دست خودم نیست ولی باورکنید دوست داشتنی هستید که دوستون دارم وهمیشه میگم خدایا به این جوونا رحم کن وهرچیزی می خواهند بهشون به عاقبت بخیری بده  آمین

همه تونا ازراه دور میبوسم وتا بعدازنیمه شعبان خدانگهدار .    

به من اجازه بدین یک تذکربدم :  

ورودی خواهران به حرم : خادمین به خانومها میگویند باچادر وارد بشین وموهاتونا بپوشونید ؟ من بااین حرف مخالفم مگر فقط آقا باخانومها نامحرمند ؟ اگرخانومی دوست داره موهاشوبیرون بگذاره .بهتره توی اون منطقه نیاد. آخه نمیشه همه جا این خانوم با لباسهای  تحریک آمیز وآرایش تند وروسری وبیرون گذاشتن نصف موهاشو بیرون ....... آنوقت وقتی میخوادبرود حرم  فقط لباس تغیرکنه .به نظرمن باید همه چیزتغیرکنه وبعدهم حفظش کنیم . البته آقایونم مشکلاتی دارن که بعدا میگم  

خدانگهدارتون

نظرات 7 + ارسال نظر
آویده شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://avideh2.blogfa.com/

سلام براتون آرزوی موفقیت دارم.زیارتتون قبول.برام دعا کنید.

سلام
تشکر

ملیکا..فانوس دریای پارس شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://melika2565.persianblog.ir

درود دوست... خوبید؟ داشتم باخودم فکر می کردم شما دوست ۵ ساله ی من هستید؟ جالبه نه؟ ۵ سال!!!!
پس دلتون دریایی شده؟
مشهد که دریا نداره!
اشتباه کردم داره!
یه دریا دل دریایی اونجاست!
من مسیحیم ولی ایمانتون رو می ستایم.
خیلی مواظب خودتون باشید.
پای پیاده این همه مسیر!!!
چی بگم؟
من راستش دلم می خواست پای پیاده تا جلجتا برم! تا اورشلیم! تا ۲۰۰۰ سال پیش در اعماق تاریخ! به روزی که مسیح را به صلیب کشیدند!! و پای صلیب عیسی مسیحم را ببوسم و بگویم: منم! من! ملیکا! دختر پدر آسمانی! از صلیب پایین آی مسیح من! من آمده ام با صلیب خودم... گناهان مرا به دوش نکش!

جاذبه های گردشگری یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

زیارت قبول انشااله . سفربخیر. التماس دعا .

سلام
انشاالله

صدای سکوت یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http:// www.tanhai68.blogsky.com

سلام...
سفرتون پر از معرفت و برکت...
من را هم از دعای خیرتون بی بهره نگذارید...
امیدوارم سلامت رهسپار سفر شید و سلامت برگردید...

سلام
متشکرم حتما دعاگوهستم

ملیکا..فانوس دریای پارس پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://melika2565.persianblog.ir

درود دوست ...
این چه فرمایشیه؟ چرا باید ناراحت شوم؟
شما بزرگوارید و خوب.
آرزو می کنم سفرتون روحانی باشد و پاک! و البته بی خطر!
مواظب خودتون باشید.
باز هم سپاس!
بدرود!

مرتضی : مدیر وبلاگ پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام وهزاران درود برشما عزیزان
ممنونم ازپیامهایی که گذاشتید
من امروز ازسفر روحانی و پرمعنی بازگشتم وانشاالله هرچه زودتر گزارش سفرم رامینویسم چون ممکنه نکاتی داشته باشه که به درد دوستان بخورد متشکرم وممنون ازهمه تون

غم عشق شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://hojjatmorad.blagfa.com

سلام آقامرتضی منم حجت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد