حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

دغدغه های جوانان

با سوآل شروع کنم بهتره 

۱ - آیا پول درآوردن سختره یا خرج کردن آن ؟ 

۲ - آیا ازدواج کردن سختره یا دادن مهریه ؟ 

۳ - آیا متاهلی بهتراست یا مجردی ؟ 

جوابهای منطقی وعلمی میخواهم .

نظرات 8 + ارسال نظر
پونه یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام شاد کام باشید
1-پس انداز کردن از جفتش سخت تر است
2- مهریه گرفتن از جفتش سخت تر است
3-تجرد وتاهل هر کدام مزایا و معایب خاص خودش رو دارد و این یک سوال کاملا شخصی است و در آن تفاوت های فردی مطرح است من شخصا تجرد را بیشتر می پسندم چون راحت تر می توانم به برنامه هام رسیدگی کنم اما باز هم میگم نظریات افراد باهم فرق میکند وانتخاب تجرد یا تاهل بستگی به طرز فکر افراد و شیوه ی زندگی که بر میگزینند دارد

سلام پونه
فکرکنم اسم واقه اید پونه نباشه !
جواب دادنت هم دلی به چنگ نزد
مهم اینه که حضورداری
ممنونم که سرمیزنی

پونه دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام شاد کام باشید
دلیلی نداره اسمم رو دروغ بگم من به هویتم افتخار میکنم البته من دو اسمه هستم
جوابهام هم چه خوب چه بد از طرز فکرم ناشی میشه

سلام
متشکرم

قاصدک سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://saghi100.blogfa.com

سلام...
به نظر من تو چند جمله نمیشه به این سوالها جواب داد و بنابر شرایط مختلف پاسخ های مختلفی رو میطلبه...
۱- پول درآوردن برای بعضی ها سخته ولی واسه کسی که راه و چاه کار رو بلد باشه از آب خوردن هم راحت تر و به شانس هم بستگی داره٬ شاید به نظر بعضی ها پول خرج کردن راحت باشه ولی مهم چطور خرج کردن نه خود خرج کردن...
۲-تو این زمونه ازدواج کردن واسه دخترها سخت تر از پسرهاست٬ و با این عدم تفاهم ها و عشق و عاشقیهای یکی دو روز مطمئنا مهریه دادن سخت تر اونم با این نرخ صعودی سکه...
۳-متاهل بودن مسئولیت پذیری میطلبه٬ مجرد بودن تا زمانی خوبه که باعث پیشرفت شخص تو کار و تحصیل و... بشه اونهم تا یه سن خاص ولی در کل متاهل بودن بهتر...

سلام
دوست من نظرتون بسیارمحترم
متشکرم

آویده چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ http://avideh2.blogfa.com/

سلام...
به نظر من پول در آوردن خیلی سخت تر از پول خرج کردن ٬ خرج کردن پول که کاری نداره...
۲-بستگی داره بین دو طرف عشق وجود داشته باشه یا نه اگه وجود داشته باشه دادن و گرفتن مهریه معنی نداره و اگه هم عشقی وجود نداشته باشه همون اول نباید ازدواجی صورت بگیره...
۳-مجرد بودن و متاهل شدن هر کدوم زمان و موقعیت خودشون رو دارن و هر کدوم شرایط خاصی رو طلب میکنه...

سلام
نظرتون بسیارمحترم
سپاسگزارم

leila یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.bo2see.blogfa.com

سلام دوست خوبم
وبلاگ خیلی خوبی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظرتو بگی
البته من تازه کارم
موفق باشی...

سلام باشه اومدم

shayesteh جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://doctorkoochoolooo.blogfa.com

پول درآوردن که سخت تره، مخصوصا از نوع حلالش

S یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

١.بستگی داره
٢.خدا را شکر پسر نشدیم بخوایم مهریه بدیم ( با اصل مهریه مخالفم. برای دختر قیمت نمیزاره ادم که ، فقط به عنوان یه رسم قدیمی باید پذیرفتش)
٣.جفتش به موقعش خوبه

سلام
ممنون که ازهردووبلاگم استفاده کردی .نظرات شما خیلی مفیده بنویس تا سرفرصت جواب علمی بدهم
حس من میگه گفتارتون ازراه خیلی دوره ؟

S دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ق.ظ

راه دور؟

مرسی
اما ایکاش می گفتی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد