حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

تولد وبلاگ

تولد                   تولد                     تولد                      تولد

باسلام به تمام دوستان خوبم به اطلاع می رسانم  تاریخ ۲۹|۱۰|۸۶

روز تولد وبلاگمه واین وبلاگ  دوساله شد . من دراین دوسال  دوستان زیادی پیداکردم واین دوستان خوبم همیشه به من خیلی لطف دارند ومن را باپیام هاشون بسیار شرمنده می کنند .

درسته که قلبم کوچیکه اما تمام تون توی قلبم جاگرفتین ونمی توانم حتی یک لحظه فراموشه تون کنم دراین ماه محرم ازهمه تون التماس دعا دارم . اول دعا میکنید برای فرج آقا امام زمان (عج) . دوم دعا میکنید به پدرومادرتون . سوم دعا میکنید به خیشاوندانتون . چهارم دعا میکنید به همسایگانتون . پنجم دعامیکنید به دوستانتون .

من که قابل نیستم اما یک دعا به همه تون میکنم . ومی گویم خدایا در این روز عزیز وماه عزیز همه جوانان عزیزمون را عاقبت بخیر بفرما . آمین یارب العالمین .  التماس دعا