حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

عید سعید فطر

سلام دوستان گلم دوستان خوبم دوستان همشهری دوستانه ازشهرهای دور دوستان کشورهای خارجی ودوستان هم وبلاگی . 

نمازوروزه هاتون قبول باشه به آخر ماه مبارک رمضان رسیدیم .چه زودگذشت .پیشاپیش عیدسعید فطررا به همه تون ومسلمانان جهان تبریک عرض می کنم . آخرکاری هرچه می تونیددعاکنید .همه تونا به خدا می سپارم وانشاالله همه تون عاقبت بخیربشین. انشاالله  

لطفا آقاامام زمان عج رااز دعافراموش نکنید . انشاالله قسمت همه تون بشه انشاالله . من قسمتم شده بعدازماه مبارک رمضان بروم زیارت سیدوشهدا ...یاامام حسین یاامام حسین ...... دیگه نمی تونم حرف بزنم من را حلال کنید اگرهم کسی ازدست من رنجیده باشه لطفا درپیام تون من را ببخشید وحلالم کنید. من آنجا نایب الزیاره همه تون هستم وتا میتونم یک پیام کوتاه برای دوستان جدیدوقدیمی وحتی آن دوستانی که من را برای همیشه ترک کردن می فرستم . خدانگه دارتون باشه .دوستون دارم ............................