حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

تولید قارچ

سلام به تمام دوستان گلم  

امیدوارم سال جدیدرا با سلامتی وخوشی وبه عاقبت بخیری شروع کرده باشید

من بامشورت خیلی موافقم : شما چطور ؟ 

من تصمیم گرفتم دراین سال جدیدیک تولید قارچ درمنزل ایجادکنم. گفتم بادوستانه جدید وقدیمیم هم یک مشورتی بکنم . 

دوستانه گلم لطفا هرچه اطلاعات درمورد موضوع دارید من راراهنمایی کنید . 

انشاالله موفقیتهایی درپیش دارم .  

منتظرتونم

شماها که راهنمایی نکردین . فقط یکی ازدوستان خوبم گفته ازاینترنت کمک بگیرم . من باتلاش زیاد بایکی ازشرکتها ارتباط برقرارکردم و یک کمپوست خریدم وکاررا ازحمام خونه شروع کردم . زمان دادن محصول بیشتر توضیح می دهم . 

فعلا دارم تجربه کسب میکنم خیلی باحاله وجذابه 

تاریخ      ۰۱/۰۲/۱۳۹۱ کمپوست را درحمام روی یک چهارپایه گذاشتم وپنجره حمام رابستم ودمای حمام رابردم روی ۲۸ درجه . و تاریخ ۱۶/۰۲/۱۳۹۱ خاکریزی کردم و ادامه دارد ........

نظرات 4 + ارسال نظر
ملیکا..فانوس دریای پارس دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://melika2565.persianblog.ir

درود آقا مرتضی... سال نو شما هم خجسته. با آرزوی بهترینها برای شما بزرگوار..
من با این ایده ی شما موافقم! ولی به این شرط که تجربیاتتون را هم در اختیار ما بگذارید. من مدتی سبزیجات را مانند ریحان و تربچه و ... را در گلدانهای مختلف پرورش دادم. پیروز هم بودم و بسیار هم خوشمزه شده بودند. قارچ می تواند درآمدزایی خوبی هم داشته باشد علاوه بر مصرف شخصی! چرا که نه؟ به هر حال.... پیروز و سربلند باشید.

سلام
چشم حتما

قاصدک دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ http://http://saghi100.blogfa.com/

سلام...
رسیدن به خیر... سال نو شما مبارک...
به نظر من خیلی ایده خوبیه...اگرچه من تو این زمینه تجربه ای ندارم ولی اینترنت خودش میتونه بهترین کمک برای شما باشه...
موفق باشید...

سلام
ممنونم

محمد ع جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ق.ظ

با سلام خدمت آقا مرتضی عزیز
خوش میگذره؟سال نو گذشتتون مبارک.
چی شده به فکر پرورش قارچ افتادین؟
نکنه بخاطر یارانه ها برق روشن نمیکنین والانم میخواین از تاریکی خونه برای پرورش قارچ استفاده کنین؟.

سلام آقامحمدجان
ممنونم که به من سرزدی .
آخه امسال سال حمایت ازتولیداست منم گفتم باکم شروع میکنم ومحصول راهم خودم می خورم هم به دوستان می دهم.محمد جان فکرمی کنی درانتخابم اشتباه کردم ؟

صدای سکوت یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام...
حالتون چطوره؟
متوجه سوالتون نشدم...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد