حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

خود شناسی وخودسازی وتفکر

سلام علیکم 

مختصرگزارش سفر معرفت : 

تعداد نفرات درکاروان پیاده ۲۱۵ نفربودند . 

کوچکترین نفر که باپدرش اومده بود ۱۰ سال داشت . 

بزرگترین نفری که اومده بود ۸۲ سال داشت . واقعا ماشاالله  

مسافتی که طی کردیم به مدت ۱۰ روز ۳۴۰ کیلومتر بطول انجامید  

دوکاروان پیاده یکی ازبجستان ودیگری از گناباد حرکت کردند ودرزمان معین به هم رسیدند و دوکاروان یکی شد . 

چهارروزاول خیلی به همه سخت گذشت . ولی کم کم عادت کردیم . 

برای من خیلی جالب بود که دیدم فرصت دارم به خودم فکرکنم . وخودمو باورکنم وچون تمام وسایل مکانیکی والکترونیکی کنارگذاشته شده بود به خود باوری زودتررسیدم . ووقتی که جهت تزکیه نفس فکرمیکردم دیدم بارگناهانم زیاده .با یک برنامه ریزی دقیق مبارزه با نفس راشروع کردم ودراین راه اعتمادبه نفسم هم قدرت پیداکرد و من موفقییتهای چشمگیری را داشتم وازاینکه این راه راانتخاب کردم خیلی خوشحالم .یک سوآل ازشمادارم : آیا نمی خواهید درطول عمرتون مدت زمان کوتاهی را مال خودت باشی ؟ اگرمیخواهی یک روزشروع کن ونتیجه آن را بنویس اگرخوب بودادامه بده واگرخوب نبود بامن مشورتی کنی ضرر نمیکنی . بسم الله 

باورکنید دنیا اینقدرارزش نداره که برایش خون هم میریزیم . جنایت هم میکنیم . چرا دخترها ازمنزل فرارمیکنند ؟ چراپسرا به خانوادشون اهمیت نمی دهند ؟یک توصیه خیلی مهم : اکنون گروه شیطان پرستان باشیوه های خیلی جزاب درکل دنیا وهمچنین درکشورمون فعالیت میکنند . مواظب شیوه های خیلی جذاب باشید .  

اگرلازم بود سوآل کنید تا جواب بدهم ممنون ازهمه دوستانم  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

اگر قصد خودسازی بود چرا از کاروان بجستان جدا شدید؟
انحراف فکری کاروان بجستان چه بود؟
لطفا در وبلاگ جواب دهید.

سلام
دوست گلم شما خودت رامعرفی نکردین . .تمام چیزهایی که من باید بگویم همه متوجه شدند اما هنوزشما موضوع مهم رانفهمیدی جای خوددارد پس گوش کن
بچه های کاروان ۸۰ درصدآنها بیگناهند اما ۲۰ درصد آنها تحت تاثیر عواملی گمراه کننده که خود ازموضوع خبرندارند گرفتارش شدند .
اما رفتن من :
امسال سال پنجمم بود که درخدمت کاروان بودم .درطول این پنجسال هرگونه امربه معروف کردم ویا نصیحت کردم هیچ حرکت مثبتی ندیدم . ودرآخرکارتصمیم گرفتیم که کاررا برای رضای خدا تقسیم کنیم آنگاه چهره ها نمایان شد چهره هایی که برای رضای خدا کارنمی کردند وراهشان همراه با شیطان بود . ماتلاش کردیم که شماهارو ازگمراهی بیرون بیاوریم ولی ....... اکنون ما رفتیم . شاید متوجه اصل موضوع شده باشی عزیز من
اما یک توصیه : کسانی که شخص پرست نیستند وکاررابرای رضای خدا وامام پسند انجام میدهند سال آینده هرچه باشکوهتر آمادگی خودرا اعلام کنند تا ببینید ما میدان راخالی نکردیم وخیلی باشکوه تر آمادگی خودرا اعلام میکنیم . باتشکر ازحضورت

آویده جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://avideh2.blogfa.com/

سلام. زیارت قبول
به روزم

پونه دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام شاد کام باشید
تنها چیزی که میتونم بگم اینه :زیارتتان قبول.ما رو هم از دعای خیرتان محروم نفرمایید.

سلام
درسته که مدتی است خبری ازشما ندارم ولی خداقبول کنه دعات کردم
ممنونم که اومدی

پونه جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام شاد کام باشید
پس مطالب جدیدتون کو؟ هنوز مطالب جدیدی تو سایتتون ارائه نکردید؟

سلام
من نکات مهم را رنگی کردم خیلی کمه ولی خیلی حرف درآنهانهفته . ممنون ازحضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد