حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

مشورت بادوستان

سلام دوستانه گلم : سلام به کسانی که میخواهند بدانند سبزیجات میوجات وخشگ بارها دربدن چکارمیکنند. 

به این نکته توجه کنید :  

چی بخوریم؟ 

چه وقت بخوریم؟ 

چقدربخوریم؟ 

چرابخوریم؟ 

چه مدت بخوریم؟ 

این موضوعات موردبحث منه.

من چون درهمه کارهام مشورت میکنم میخواستم قبل ازنوشتن بادوستانم مشورتی داشته باشم  

میخواستم دوتا وبلاگ جدید درست کنم و اسم یکی رابگذارم (فهرست تمام بیماریها) ودراون درباره بیماریها صحبت کنم. 

ودومی را اسمش رابگذرم (فهرست تمام داروهای گیاهی)ودراون درباره خواصها صحبت کنم 

و یااینکه درهمین وبلاگ مطالبی درهمین دوموضوع  بنویسم 

منتظرپیشنهادات شما هستم متشکرم   

امیدوارم همیشه سالم باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
شما هم برنده شوید پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ http://royasharj.ir/

دوست دارید کارت شارژ برنده شوید ؟
برای برنده شدن کافیه از این به بعد از سایت رویا شارژ ، شارژ بخرید
رویا شارژ هرهفته قرعه کشی انجام میده و شما میتونید برنده هر هفته ما باشید
غیر از خریده شارژ ما خدمات دیگری هم ارائه میکنیم
منتظر شما هستیم
( اگر دوست داشتید ما رو با نام : خرید شارژ ایرانسل لینک کنید ، یه دنیا ممنون )

مدیروبلاگ جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام شایدبتونم برای جامعه مفیدباشم
من حدود ۱۵ ساله که تحقیقاتی درموردگیاهان دارویی وبیماران صعب العلاج کرده ام وهدفم اینه که به سوی سلامتی حرکت کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد