حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

چهار شنبه سوری

امیدوارم امسال چهارشنبه سوری خوبی داشته باشیم . 

امیدوارم امسال چهارشنبه سوری بدونه ترقه داشته باشیم . 

امیدوارم امسال چهارشنبه سوری بدونه انفجارداشته باشیم . 

امیدوارم امسال چهارشنبه سوری درحالت طبیعی داشته باشیم (یعنی عمق حقیقت رادرک کنیم . ووقتی می گوئیم سرخی توازمن وزردی من ازتو ) منفیهای خودمان درآتش ریخته شوند وبجایش انرژی مثبت جایگزین شود انشاالله  

دوستان شادی دست خودمان است خرابش نکنیم  

همیشه سلامت باشید وعاقبت بخیربشید انشاالله

میدونم شماها که وبلاگم رامی خوانید بچه های بسیارسالمی هستید . کاشکی به اون بچه های بیگناه دست رسی پیدامی کردیم واونهارا ازناآگاهی اشباع میکردیم . اون بچه ها کنجکاوهستند واتفاق را آن لحظه نمی فهمند فقط هیجان وکنجکاوی وخودنمایی را میفهمند ...................

بچه ها برای سلامتی شما دعامیکنم

شادوتندرست باشید  

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام...
منم امیدوارم 4 شنبه سوری بدون سوختگی و انجاری را پیش رو داشته باشیم هر چند فکر نمی کنم بشه...
راستی از شما به من پیغامی نرسیده؟!!!

سلام ........
من تاکنون پنج پیام برات فرستادم وهمشونادروبلاگت دیدم . نکنه شما به پیامها اهمییت نمیدین . (کلمه انجاری) رانفهمیدم . ممنون وتشکرازحضور بهاریتان

عسل سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام....
هیچ کدوم از پیغام هاتون به دست من نمی رسید شاید بدونم مشکل از کجا بوده احتمالا برطرف شده...در هر صورت معذرت میخوام...
راستی اون کلمه انفجاری بود:)
صدای سکوت باز هم منتظر شما خواهد بود...
تا بعد...

پگاه چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://bikhiyal9.blogsky.com

من به روزم
خوشحال میشم بیای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد