حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

ماه خدا

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه ضیافت ٬ ماه خدا ٬ ماه آمرزش گناهان ٬ ماه عشق ٬ ماه خودسازی ٬ ماه قرآن ٬ ماه برکت ٬ ماه استجابت دعا ٬ ماه نور ٬ ماه نزول قرآن ٬ ماه فرود فرشتگان برزمین ٬

درماه مبارک رمضان تمام دربهای جهنم بسته می شود .

درماه مبارک رمضان تمام دربهای بهشت بازمی شود .

درماه مبارک رمضان اگر سه بار سوره اخلاص رابخوانید ثواب یک ختم قرآن برای شما نوشته می شود ٬ درماه مبارک رمضان ازطلوع تاغروب کاملا پاک می شویدبه شرطی که (زبانتان روزه باشد ٬ چشمتان روزه باشد ٬ دهانتان روزه باشد ٬‌ دستتان روزه باشد ٬ پاهایتان روزه باشد ٬ کلامتان روزه باشد ٬ بدنتان روزه باشد ٬ گوشهایتان روزه باشد ٬ ازکینه هادورشوید ٬ باهرکسی قهرهستید آشتی کنید ٬ صله رحم زیادبروید ٬ به گرسنه گان افطاری بدهید ٬ دختران وپسران را دراین ماه پای سفره عقد ببرید ٬ زمان جاری صیغیه عقد فرود فرشتگان است اگرترانه ولهو ولعه ورقص واصراف رالغو کردید خداوند متعال به واسطه فرودفرشتگان برکت وسلامتی وعاقبت بخیری برای این دوزوج وپدران ومادرانشان می فرستد  )


برسی جشنهای عروسی امروزی (ترقه زدنهای زیاد درکوچه وخیابان وجلوی پای دیگران ٬ ناله ونفرین کردن مردم به این جشنها ٬ رقص وآوازدر کوچه وخیابانها ٬ رونق بدحجابی ودانس دختران وپسران فامیل ٬ تبلیغ اندامهای دختران وپسران ٬ تظاهر وریا درفامیل ٬ چشم وهم چشمیهای فامیل ٬ فامیل های ضعیف وبیچاره وهمسایگان بدبخت وگرسنه وآبرودار دعوت نمی شوند ٬ ومعصیت وگناه بسیار )


 

اکنون خودتان قاضی باشید وقضاوت کنید که خداوندمتعال در چه وقت به این دوزوج رحم میکند .


درسال ۱۱ ماه خوردید وانواع مریضی هارا دربدن پرورش دادید . اکنون یک ما به شما فرصت داده می شود که خودت راچکاب کنید وسلامتید رابدست بیاورید.

بیائید به دوستان قدیمی سربزنیم شایدبه همدیگرنیازداشته باشیم .

من ازتمام دوستانم معذرت میخواهم وامیدوارم بافرارسیدن ماه مبارک رمضان بنده حقیررابخشیده باشند وحلالم کنند .دنیا خیلی زودگذره . فقط خوبیها ومهربونیها باقی میمانند . خدانگهدار تا بعدازماه مبارک رمضان .

موفق باشید

سلام دوستانه گلم

من روزچهارشنبه تاریخ 27/06/87 روزتولدمه . امسال هم گذشت . آغازتولدجدیدم را باپیامهای دوستان گلم که راهنمای من هستند آغازمیکنم ممنونم همیشه شادی در دلهاتون شکوفاباشه عزیزانم

یاعلی

نظرات 15 + ارسال نظر
غریبه آشنا یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ق.ظ http://ataei.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالب و پر محتوایی داری
از اینکه به من سر زدی ممنون
برات آرزوی موفقیت دارم
التماس دعا
یا حق

سلام
تشکر ازلطف شما
یاعلی

هانی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ http://entezar1163.blogfa.com

سلام
ببخشید که همیشه دیر میام .
پستت مثل همیشه عالی بود.
اگه وقت کردی یه سری بهم بزن درد دل قشنگی دارم منتظرم
راستی ماه رمضان مبارک

شوریده سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام علیکم اقا مرتضی:)

من هم ماه پر خیر و برکت الهی رمضان را تبریک می گویم.التماس دعا خیلی خفن!:)

به قول حافظ :

گرچه ماه رمضان است بیاور جامی:))))

اگه گفتی مصرع اولش چی بود:)!من یادم رفت الان که می خواستم بنویسم


منتظر حضور سبز شما هستم

یا علی

ملیکا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.Melika2565.persianblog.ir

درود آقا مرتضی...
نماز روزه هاتون قبول باشه، التماس دعا!
با مطلبی در مورد سر ادموند هیلاری به روزم. خوشحال می شوم به فانوس کوچکم سری بزنید.
همواره پیروز مانا!

سلام به ملیکا
نمازوروزه شماهم قبول باشه
چشم اووووومدم

شادی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام
من نگفتم دیگه نیاین قدمتون روی چشم.

راستی امیر علی هم شما هستین ؟؟ صادقانه بگین ناراحت نمی شم به خدا

هانی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ http://entezar1163.blogfa.com

ولادت باسعادت امام حسن مجتبی رو به همه تبریک میگم.خوشحال باشید که امروزعیدما هست

شهرام دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://mythought.blogfa.com

سلام. ببخشید.
چند وقتی هست که نتوستم سر بزنم. تاریخ آخرین پستم رو هم نگاه کنی متوجه میشی مال کی هست !
خلاصه شما به بزرگواری خودتون ببخشید.
هر موقع وقت کنم حتمن سر میزنم.

این روزا درگیر انتخاب واحد و دانشگاه و ترم جدید اینا هستم.
شما هم سری بزن به ما...

حتما موفق باشی

شکوفه دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما ...

میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را به شما تبریک می گویم ...

در پناه حق

سلام وتشکرازحضورتون
موفق باشید

شادی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ب.ظ

وای چه قدر خوب

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

انشاءالله که صد سال زنده باشید خوش خرم در کنار خانواده .

نیستم پیشتون اما یه شاخه گل رز تقدیمتون .

ممنون یک شاخه گل به گلهایی که آوردن اضافه کردم.

شادی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ب.ظ

حالا چند تا شمع باید فوت کنی؟

شمع مال بچه ها است همه توفکر خوردن افطاری وبعدشم خوردن کیک بزرگ بودن.

مهدی همراهی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ق.ظ http://hamrahi313.persianblog.ir/

سلام مرتضی جان،
نماز و روزه قبول عزیز.
یک کلام گرانبهای معصوم ع رو هم من به این همه زیبایی اضافه می کنم خدمتتان. این رو اغلب یادمون می ره ذکر و عمل کنیم.
بهترین اعمال در شب قدر تحصیل علم است.
به امید حق

شادی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ

کیک را خوردم اما جوجه کباب را هنوز موفق نشدم .

شادی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

ممنونم خیلی لطف دارید آقا مرتضی

شما فقط برای من دعا کنید کافیه .جا منم افطار کنید همین روزا جوجه کبابو می زنم .


شهرام جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://mythought.blogfa.com

سلام.
نماز و روزه هاتون قبول.
سری به ما دوست های قدیمی بزنید...

شروین یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام سلام
اولا یادمه جزو اولین دوستات بودم ولی الان یکی مونده به آخر
چرا نو که میاد به بازار کهنه می شه دل آزار؟
من برگشتم
آپم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد