حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

آخرین شعرهای عشقی من

سلام دوستان خوبم اولش ترسیدم شعربگم اما تشویق کردن شماها باعث شد کمی شعر بگم اگه زیادجالب نیست ببخشید من تخصص ندارم .میگویند اگه هَوَسِه یک باربسه منم دلم ازدردهای عشق لبریزشده بود ! اینجوری شد که منم اینجوری شدم !   

عشقی داشتم دراین دال وکرسی

             که این عشق مرتب می رفت زیرکرسی

 

عشقی  دیدم  در این  دشت

         که این عشق ازپشت کوهها می گذشت

 

عشق اگرعشقی باشه

         عاشق بایدبالشت بشه

 

عشق وزندگی خواهروبرادرند

        زمین وکهکشان درعشق قوطه ورند

 

روز و شب مال همند

        عشق وعاشقی همدردهمند

 

عشق وعاشقی مال همه است

    جاری شدن قده هاگویای حال من است

 

عشق فقط همین پنج وشش روزباشد

گلهای قشنگ هم زیبایش درهمین روزهاباشد

 

دوستان گلم تا ۱۰ روز آینده که اول خردادمیشه کمی خداحافظ هرچه وقت کردم جواب پیامهاتونامیدم !

نظرات 8 + ارسال نظر
شوریده شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

ممنون که خبرم کردی!:)

بابا نگفتی عاشق شدی!:))

حالا این بانو کی هستند؟!:))

در مورد شعر هم باید بگم ********

همون بهتر که چیزی نگم:)

شوخی کردم اقا مرتضی گل گلاب

زود بر گردیاااااااا!!

موفق باشید.....شوریده

شوریده چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

اقا مرتضی نیستی؟!:((

وبلاگ من به روز شده است

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید......شوریده

محمد شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ق.ظ http://goldie.blogsky.com

سلام شاعر تازه به دوران رسیده
یه کم بگذره می بینی که کلی پخته شدیه
بالا خره از یه جا باید شروع کرد دیگه مگه نه ؟
به امید دیدار

ی یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

لطفا دیگه شعر نگین بهتره شعرهای خوب و حفظ کنید ممنون

ممنون تشکرازنظرتون
دیگه شعرنمیگم
خیلی دلم هواتاکرده بود

ساحل جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ

کارتون خوبه خوندین جواب بدین شاعرباحال منتظرم بازم میام

سلام به دوست خوبم ممنونم که تشویقم کردی .

بی نام چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.2ostetdaramm.blogfa.com

سلام داش خسته نباشی واقعا وبلاگ جالبی داری موفق باشی فدات

اوا پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://retiredlove.blogfa.com

سلام دوست عزیزم ! هم وبلاگت خیلی قشنگه (دروغ نمی گم ) هم شعرات ( واقعا قشنگه ) به منم یه سری بزن از تنهایی مردم هیشکی نمی یاد وبم رو ببینه .... خیلی خوشحال می شم بیای و بگی به نظرت چرا هیچ کس محلی به وبم نمی ذاره ...
اگه دوست داشتی منو با اسم عشق بازنشسته لینک کن ( اگه از شعرام خوشت اومد ) بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم ...ok؟؟
منتظرتم منو از قلم نندازی ها ....

آری رگم را زدم تا بگویم دوستت دارم
حتی زنم سرم تا بگویم دوستت دارم
تو هستی یا نیستی در این دنیای دل
اگر خواهی آیی گر نخواهی آیی سویم دوستت دارم
تو هم صحبتم هستی در تنهایی ها
هرگز برنمی گردانم رویم و گویم دوستت دارم
از دل بی کسم خبر نداری و می دانم
برای همین است که شب و روزم می گویم دوستت دارم

سلام
ممنونم ازاینهمه لطفی که به من دارین

admin یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

کاربر گرامی شما در جایزه هفتگی بلگفا برنده شدید لطفا برای دریافت جایزه به این ادرس برید و وارد شوید
http://citygraphic.ir/User4/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد