حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

حرفهای جوانی

مطالب آموزنده

خاطره جدید

خاطره پنجم

درپارک کناره رودخانه زاینده رود نشسته بودم ٬ مردی رادیدم که باخود حرف می زند ٬ اول گفتم شاید دیونه است ٬ اما کمی به حرف هاش گوش کردم درست معلوم نبود چی میگد ٬ کمی کنجکاو شدم متوجه شدم زندگی خودرا مرور می کند. ناگهان متوجه من شد ٬ به من گفت چیه آقا !!! به من نگاه میکنی .... من بطرفش رفتم  و سلام کردم ٬ جواب معقولی نشنیدم ٬ به اوگفتم به جریان آب نگاه کن تا کمی آرامش پیدا کنی ٬ اوکم کم حرف زدن باخودش رافراموش کرده بود٬ بعدازمدتی سکوت سیگاری را روشن کرد و بعدازنصفه کشیدن سیگار آنرا درآب انداخت ٬ ازمن سوآلی کرد گفت بیکاری ٬ گفتم نه ٬ دوباره گفت پس چرا من رادنبال می کنی ٬ به اوگفتم اگرمیخواهی کمی تخلیه شوی بامن حرف بزن .........  اوگفت دو پسر دارم و دو دختر .... پسرها دانشجو هستند ودردانشگاه آزاد مشغول تحصیل هستند ٬ که هزینه هرترم آنها هردونفر حدود  ۱۸۰۰۰۰۰ تومان می شود ٬ اما دوختر هام هر دو عقد شدند ٬ وهرروز یک هزینه جدید برام دارند . من اول خرجم شده ٬ ولی متاسفانه بازنشسته شدم ٬ من بااین همه مشکلات آمدم پارک که باخودم حرف بزنم وراه حلی پیداکنم که شما مزاهمم شدید !!!!!!   من درحالی که سکوت کرده بودم وبادستهایم سرم راگرفته بودم وبه زمین نگاه می کردم ٬ ناگهان متوجه شدم که اورفته !!!!!!! من کمی دنبال او گشتم ولی اورا پیدانکردم . اکنون نتیجه این خاطره را خودتان حدث بزنید . موفق باشید  یا علی   مدد

نظرات 5 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ق.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام دوست گلم
خب احتمالا میره وام می گیره . به نظر من پسرهاش هم باید برن کار کنن و همه هزینه ها رو نذارن رو دست بابائه
کاش بهش گفته بودی
به منم سر بزن منتظرتم
بای بای

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
همه یه جوری مشکل دارند.اینم یه جورهاش دیگه.

مرجان شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:31 ق.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام
مرسی که سر زدی
من لینکت می کنم
بازم بیا
بای بای

مرجان سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ق.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام مرتضی جون
از پیشنهادت ممنونم . آره واقعا یه فکر اساسی باید بکنم از بس دیر وبلاگم باز میشه
مرسی که به من سر زدی بازم بیا
بای بای

جواب پیامها دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:29 ق.ظ

تشکر ازدوستانی که به من سرمی زنند وپیام می گذارند.
من مدتی مسافرت بودم وازاینکه آپ نکردم معذرت میخواهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد